Knap droevig bericht moet ik zeggen. Zeker als je bedenkt dat Mercedes het bijvoorbeeld wel nodig vindt om naast de A-klasse sedan ook een CLA aan te bieden en een CLS naast de AMG GT 4-deurs. Zal wel puur om de centen gaan
Vond het overigens ook al heel jammer dat de V8 eruit ging. Was misschien al een teken aan de wand.
Gelukkig kan ik nog even met mijn SLK. Helaas is er geen opvolger. SLC gaat nog wel, maar is geen SLK. Daarnaast ben ik het volledig met Peter eens waarom geen V8 meer.
Nog maar even lekker genieten van de SLK met V8 sound
Kleis
--
Fahr nicht schneller wie dein Schutzengel Fliegen kann.
Het blijft natuurlijk spijtig dat er geen opvolger komt, maar persoonlijk kan ik er niet zo meezitten, met elk nieuw model is ook een stuk charme verdwenen voor mij. De R170 facelift vanaf 2000 blijft mijn persoonlijke top favoriet.
En gelukkig kunnen we nog jaren genieten van onze huidige SLK's.
Ik ben het met Peter en Kleis eens: waarom géén V8 meer...
Met Bofkont ben ik het eens dat de SLK's minder uniek geworden zijn. Hoewel een dikke R172 wel mooi is.
De R170 blijft echter!
Het antwoord is simpel Jeroen ............... UITSTOOT das waar het om draait, terwijl allang bewezen is dat het nederlandse wagen park maar een paar procent van de totale Co2 uitstoot voor zijn rekening neemt
Ik ben het met Peter en Kleis eens: waarom géén V8 meer...
Met Bofkont ben ik het eens dat de SLK's minder uniek geworden zijn. Hoewel een dikke R172 wel mooi is.
De R170 blijft echter!